nya things in tha closet

HEY! Köpte lite grejer i liljeholmsgallerian efter skolan idag med Matilda at the beginning, men hon behövde gå sen! Aja, jag köpte ett par "running tights" som jag planerar att dansa i för bekvämlighetens skull! Svarta blev dem! Sen fick ett par nya jeans som var ubersköna men sååå snygga men de kostade 199 så jag kunde inte motstå att driva runt i dem hemåt liksom. Till sist köpte jag ett par klackar... ja, det var inte planerat överhuvudtaget utan jag bara gick in på Eurosko för att kolla runt lite och prövade på dem för skojs skull och sen var de så snygga på så jag kunde inte lämna dem. Jag förväntar mig skäll från föräldrarna... what u gonna do?

Så här ser de ut, men bilden gör dem inte rättvisa! Inte enligt mig iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0