shakey.

Tja alla! Andra bloggen dåra!
Jag har en massa fina smeknamn som jag fått utav mina underbara vänner - Hannah montana, Hanabanana, Swinghead, Shakey, Hannie och en massa med en massa äckel innan t.ex. Bajshanna.. gillart. Som ni förstår är jag på det barnsliga nivån men varför inte liksom? Hellre det än vara tråkig och tyst och steeehel. Yes det var min inledning till den här finfina bloggen. Ska försöka uppdatera så mycket jag kan, sitter liksom här och startar upp en helt ny blogg istället för att göra en svenska uppgift.. heheheeheehehe, enjoy!

BY THE WAY - om ni undrar varför jag kallas swinghead får ni fråga. De flesta som känner mig vet varför och de som inte vet skulle säkert se varför om jag sa det.

Kommentarer
Postat av: SHAKEYSANNA

okej, det här är den bästa bloggen som någonsin funnits. det värmer i mitt hjärta <3

2010-04-14 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0