Creepy

Godkväll folks.


En vanlig torsdag i skolan med svenskaB, kulturhistoria, historia, PANNKAKSLUNCH, balett och till slut historia igen. Asså just nu känner jag inte att jag har världsmycket att berätta, men jag kan ju säga att jag pratade med min balettlärare Johanna och sa att jag kanske borde ta det lite lugnt med piruetter på dansklassen idag pga slaget i huvudet igår. Hon frågade om jag mått illa efteråt och det hade jag ju gjort och då sa hon att det kanske var en väldigt lätt hjärnskakning... hjälp? Men aja, bara och vila så! Imorgon är det ingen teori, can i get a wihooo!?
Fredagar in my heart. Imorgon är det dessutom Veronica Maggio på Grönan, see you there people.
saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0