Little Hannow

Hahahahahahah sitter och asgarvar med min brorsa för vi hittade min "berättelsebok" som jag skrev i när jag gick i ettan. Det finns tre historier och det är mycket stavfel och dessutom så hade jag problem med att skilja "b" från "d". Jag ska skriva berättelserna. Varning! Varje historia innehåller död på något sätt, varför vet jag inte. hahahahahhha.

Berättelse 1 - "råjuret som dlev kär"
"Det var en gång ett råjur en bag så gik råjurett så såg Han en råjurshona och dlev honan kär i råjurskilen och råjurskilen ochså kär bå frågabe dåba två men be vågabe inte sega så dom pusadäs bå vågabe bom sega att dom var kära sän så dom hoppabe be i vatnett men bom bruknabe och sen så bog bom slut."
Berättelse 2 - "sagan om två sma hudar"
"Det var en gång två små hudar som hade en mamma men dom hade haft en pappa men han hade dött för han var med i en bilolycka då blev det så tyst för det var han som pratade alttid men det blev det så utan pappa vi är hundar ni förstår nog för vi bor på en bondgår ni fattar nog för våran matte blev jättlässen för hon hade haft honom i 20 år men nu moste jag sluta att bereta häjdå slut."
Berättelse 3 - "sagan om två små kaniner"
"Det var en gång två små kaniner och doms mamma och pappa hade döt för dom var med i en bilolycka fast det blev ganska tyst utan dem men nu moste jag sluta att bereta häjdå SLUT."

Kommentarer
Postat av: sannashakey

men underbara unge! imorgon ses vi igen!:D



PUSSSSSSSSSS <3

2010-08-17 @ 23:18:02
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: linney

haha underbara hannow <3

2010-08-18 @ 07:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0