Ulla och Åke

Goddag my people!
Åkte till skolan gick på EngelskaB och HistoriaA sen åkte jag hem. Jättemycket magont och dessutom ... jag vet inte vad. Jag känner mig så nedstämd och jag vet inte varför. Men jag kan säga efter att ha sovit i 2 timmar och sen 2 timmar igen har hjälpt, väldigt mycket tillochmed. Magontet är borta om jag känner efter nu iaf! Nedstämdheten får jag fixa själv asså, eller aa... rättare sagt Oskar Linnros is working on it.

Förresten så var jag så himla stressad imorse för jag kunde inte hitta mina nycklar!!! Ni vet stressen som kommer då, ellerhur? Men sen smsa jag Julia och frågade om jag kunde ha glömt dem i hennes väska i fredags, och ja, det hade jag. WHAT A THIEF MAMAJUMP IS? ♥
Här ser ni att hon försöker ta min sista chokladbit dessutom. INTE OKEJ JULIA. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0