crazy

Hey!
Yes jag är nu arbetslös, WOHO?!?
Milla, Anders, Johan och Julia har gjort så jag inte sovit ensam hemma under veckan vilket var snällt av dem alla, thankkkksss! Aja, jag kan ju berätta om min gårdag som blev väääldigt weird och oväntad!
Började med att jag åkte till jobbet och sa upp mig, när jag gick därifrån var jag ju VÄLDIGT lättad. Sen ringde jag Milla och kolla upp vad hon gjorde och bestämde träff med henne vid Brommaplan och sen att vi skulle åka till Ekerö för att jag skulle lämna tillbaka Andows tröja som han glömde hos mig. Så det var det vi gjorde, vi mötte andow snabbt och sen gick jag och Mills en promenix, badade, pratade, gick på en restaurang på ekerö och satt och hade allmän vardagslyx! Sen skulle vi dra tillbaka hem till normala världen vid 9-10tiden men när vi skulle åka över nockebybron så var den TRASIG!? VÅR VÄG TILL CIVILISATIONEN? Så vi var fast. Så vi gick av bussen och gick hela vägen från Drottningholm till Ekerö Centrum. På vägen så såg vi en älgtjur, vi blev tutade på av killar etc. Sen kom vi till Anders och så sov vi där, sen skulle jag gå upp kl.07.30 för jag skulle ta bussen tillbaka hem vid 8 så jag lämnade Milla och Anders sovandes och så stack jag.
Bilder från gårdagen
ubergoda vitlöksbröd
gött med pasta bolognese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0