hallåhallå working girl over here

Heey!
Okej, den där hälsningsfrasen gör så att jag låter uberglad, det är jag inte. Min hals är öm och jag är täppt i näsan, undrar om jag har vårsnuva, allergisk eller bara fysiskt utmattad av mitt jobb?
Jag har nu jobbat tre dagar och 12 timmar på mitt jobb som telefonförsäljare åt Sonica TM. Jag måste sälja 10 sälj för att att jag ska börja få lön (jag får betalt för de 10 säljen också, så det är inte förgäves), jag har sålt... wait for it... 8 sälj! Två kvar! Hoppas att jag klarar det idag, sista dagen för min jobbvecka! (ni förstår inte hur skönt det är att säga det)
Imorgon drar jag till lantstället i värmland med bussen från centralen som går på morgonkvisten! 3 timmar tar det ju, måste ladda iPod och mobil till max alltså. Sen i helgen så konfirmeras min brorsa, har inte träffat honom på 3 veckor så ska bli kul och se hur mycket han har vuxit den här gången. FÖR ER INFORMATION så har min brorsa växt vääääldigt mycket de senaste månaderna, så om man inte träffar honom på en vecka så har han blivit 5cm längre på den tiden liksom. AJA, sen jobbar jag inte på måndagen utan jag åker hem med bussen från värmland på tisdag morgon, jobbar tisdag till torsdag sen drar upp till värmland igen.. aah galen stress.
Men nästa vecka börjar iaf Julia att jobba så då har jag någon att ringa och klaga med!
nä nu måste jag äta frukost, jag håller på att spy av hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0