jadu

För att återgå till dagen så åkte jag och milla och lekte hos Anders (läs: bebis Andow), vi gjorde dessutom en galet fin tårta till johan! Vi skulle överraska honom, men jag och milla faila för vi blev så rädda av ringklockan när johan kom så vi kunde helt enkelt inte sluta skratta...heheheehehehehe.....
Sen behövde Milla åka tidigare och jag hade ändå inget annat och göra så jag stanna hos Andow, så vi tittade på Kick-Ass, fetbra film må jag säga.
Imorgon ska jag träffa ZANNA, milla och julieeeeee på picknick, typ älskar alla de tre flickorna! Hoppashoppashoppas att de inte regnar så vi kan göra roliga saker! Sen får vi se om boyzen kommer senare på kvällen!
+++= bäzt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0