ÅH KÄRA MATILDA


Dagens klantighet
även om det inte hände idag, men hon berätta det här igår för mig och jag skrattade ihjäl mig och jag kände att världen has to know! För er information så hände detta i måndags när Matilda var hemma sjuk!

Lets begin.

Matilda fick för sig att vaxa bikinilinjen. Hon vaxade en gång sen la hon remsan på en bänk eller liknande. Sen skulle hon göra nästa remsa och när hon ryckte så gjorde det så ont så hon tappade den remsan på golvet. Hon tog upp remsan och slängde den, sen skulle hon slänga den första remsan som hon lagt på bänken. Men den var inte där...? Hon letade och letade. Sen ser hon i spegeln att remsan har fastnat på hennes HUVUD. OH NO!? Hon började rycka men då följde en stor hårtuss med så hon fick till slut klippa bort den.

När hon berätta denna historia skratta jag så mycket så jag höll på att kissa på mig, jag fick ont i magen och tårarna rann... PÅ SAMMA GÅNG. Tack Matilda <3


Kommentarer
Postat av: tilda

x)

2010-05-06 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0