dansa på bollar, det är vår grej, klassen

Gud kan jag vara mer otaggad på ALLT?. svar = nej.
Efter skolan som bestod av en modern/nutida-dansklass, lunch och matte som jag och Matilda inte gjorde mycket på. Sen drog jag och Milla till stan och köpte en grej som jag inte tänker berätta om vad det är förrän imorrn (om jag får tid då förstås) och så köpte jag en mindre storlek på min bikiniöverdel från H&M.
Den andra var för stor, men den fanns inte i min storlek på den affären i stan och så tänkte jag "jag får väl leva med det då" men så hitta jag rätt storlek idag och nu har jag alltså två.
Det var också planerat att mamma och jag skulle till på yoga på world class idag, men hon har blivit magsjuk. Jag tror gud inte vill att jag ska iväg till gymmet alltså!.. tackar.
Imorgon blir det matte nationella del 1 + fördjupningsuppgift, wiho.... eller? Sen antagligen jazzlektion men jag hoppas att Monica kan vara snäll och ställa in eller typ ha massage för jag ooooorkar inte.
tack och hej för mig.

jag vill tillbaka till sydafrika. nu.


Kommentarer
Postat av: Zanna

hannaaaaa!! hur är det med dig idag? :) skriver ni nationella imorgon?! Matte A ??

Oh, jag vill också kunna dansa jazz!! Det är supersnyggt!! <3

2010-05-11 @ 18:17:54
URL: http://sidecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0