Europeiska Unionen. aka EU.

Usch vad jag är stel. Vi sprang 5km idag, jag sprang på 37min, sen ska vi springa det igen imorrn, jaja.

Har pluggat asmycket nyss till vårt prov i samhällskunskap om EU imorrn. Jag känner att det kommer gå hur dåligt som helst, folks. Så mycket länder, så mycket fakta och så mycket onödigt crap.

Städade lite i mitt rum nyss eftersom städerskan kommer imorrn. Ja, jag vet det låter konstigt att städa INNAN städerskan kommer men man kan ju inte vara hur ohyfsad som helst liksom?...

Jag känner inte att jag har något mer att berätta för er förutom att jag är satans trött, så SOV GOTT alla ungar så ses vi i drömmarna!

hittade en ubersäxi bild på mig.. eeeellleeeeeeer?

ps. ngn annan som stör sig på hårstråt som är vid min mungipa? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0