Hey efter valborghelg!

hallå alla fina! Helgen har gått sjuhelsikessnabbt! Fredagen var halv dag och efter det var det mösspåtagning för treorna, 2 år kvar till studenten.. helt sjukt! Aja sen så drog man till donken och åt med några tjejor och efter det mot stan. Milla fick skavsår så vi ringde Anders och frågade om vi kunde dra till ekerö för att få plåster och han sa ja, den duktiga pojken! Kom dit tidigt, skulle ju egentligen inte träffat dem förrän vid halv 6 vid brommaplan.

Aja, senare drog man till valborgsrock i rissne för att kolla på Johans band - Asinorum. De var asgrymma. För att göra en lång historia kort så slutade det med att Johan, Anders och Milla sov hos mig fredag till lördag. Hade en chillarlördag och den fortsatte senare när jag skulle sova hos Julia, och vi hade det kul, heheheeee...

Nu ligger jag här i sängen och är SUPERDUPERutmattad! Jag måste ju säga att jag gillar mina friends som gör mig såhär trött! Bilder kommer strax från helgen men först lite från donken och stan med tjejooorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0