Redan trött på den här veckan

(Detta skulle ha lagts ut för en timme sen typ, men internet lades ner)

Hallå mina barn

Jag har haft den längsta dagen på veckan idag, den är iaf över, men den avslutades med franska nationella - läsförståelse. Jag var klar först av alla men jag vetefan hur det egentligen gick... säkert sög jag. Hoppas på G och uppåt iaf!

Snarre är det Svenska Hollywoodfruar, om 2 min. Måste ses! Aja imorrn så slutar vi tidigt och jag ska köpa nåra grejer med milla, på onsdag slutar vi tidigt också och då ska jag göra en ANNAN sak med milla men ni får inte veta, hiihihi. På onsdag kväll sover jag hos Anders med Johan och Milla, jag hoppas att de fyller min önskan om att se paranormal activity... PLEASE GUYS. 

Sen på kristi så sticker jag till värmland.

KÄRLEK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0