Tysta landstället

Hej alla! Jag kan säga att just nu är jag bara lycklig. Bara så ni vet. Det finns olika anledningar och allt det tillsammans blir en glad Hanna. Vi får se hur glad jag är imorgon, för då ska jag göra en sak. Men jag tänker inte berätta för er, ja jag gillar det här med överraskningar. Det är dessutom ingen förutom familjen som vet vad jag ska göra, inga vänner. Men de kommer nog märka, iaf några!
Aja idag gick jag runt med mamma och mormor på stan och letade efter en särskild sak (som jag då inte kan berätta) och jag var så skabbig och sliten som jag bara kunde bli om ni vill veta. Eftersom vattenpumpen här i stugan har gått sönder så har vi NADA vatten! Jag tvättar liksom bort smink i ett glas vatten?...
Men vi var iaf inne på Lindex och det första mamma sa var "Hanna om du vill köpa något så får du köpa det själv" då sa jag "okeeeej"(hade liksom inte förväntat mig något annat). Men så sa mamma helt plötsligt "DEN DÄR klänningen skulle vara jättefin på dig!" och pekade på en fin svart, blommig klänning (väldigt fin var den) och hon sa åt mig att pröva den. Det gjorde jag och den var väldigt fin på mig, satt som en smäck! Men sen tittade jag på prislappen och nejnej, jag hade inte råd med den och jag sa det till mamma. Hon stod där och grubblade och sen sa hon "Du kan ha den på sommarfester ju.. och det kan jag bidra till" så hon köpte klänningen till mig. FINA MAMMA, LOVE YOU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0