i throw my hands up in the air sometimes

Godkväll folket!
Haft en onödig skoldag, iaf för mig eftersom det inte är bäst att vara med på danslektionerna efter två veckors sickneeeess, så satt jag och gjorde pärmen på båda danslektionerna och på idrotten var jag "DJ" när de andra styrketränade... roligt.
Dessutom gjordes min dag ännu bättre när jag, för det första, sprang till pendeln eftersom jag såg att den var inne på spåret, sen när jag kommer fram och pustar ut på sätet så säger de att en elkabel i Karlberg har klippts av så de vet inte när tåget kommer avgå. FUCK är det enda ord i tanken, så detta gör att jag kommer hem en och en halvtimme senare, tack. Sen hade jag förövrigt en seg kväll, är fortfarande hostig och jag var för trött för att röra mig.. keff chey.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0