Måndag-fredag blev en kedja kring min fot

Goddaggg!
Har precis kommit hem från en lååååång måndag. Schemat som är på måndagar gör att den känns som en hel vecka när jag kommer hem. Så utmattad blir jag. Hjälpte inte heller att jag typ sovit 3 timmar för jag låg och vred mig och tänkte för mycket.
Men för information har jag nu officiellt blivit en av de konstiga människorna i kollektivtrafiken. Ni vet de som man berättar för kompisarna - GUD! Jag såg en kille idag och han började mumla och hoppa runt när han hörde.... ja, ni fattar. Jag lyssnade nämligen på min iPod på Devotion med Hurts och helt plötsligt började jag sjunga i refrängen. En hel lååååång mening. Sånt som jag gör här vid datorn när jag är själv eller bara familjen är hemma. Jag tänkte liksom inte på det förrän jag fick världens blick som satt mittemot mig.
HERREGUD. WEIRDTJEJ.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0