NOT Dancing on my own

Surprise, jag är fortfarande dunderförkyld och därmed följde jag inte med på campinggrejen i sista sekund. Är så himla deppig, det enda jag gör är att sova, äta, sova.. ja ni förstår.
Men dagen gjordes 1000ggr bättre när jag går upp på övervåningen ser att jag har haft 6 missade samtal.
Jag ringer upp och gissa vilka som är i andra änden, jo alla fina kompisar som sitter i tältet jag skulle suttit i egentligen, som jag önskar jag satt i nu. De sitter och sjunger "HANNA SLUTA VARA SJUK OCH BLI FRISK" i kör. De fortsatte säga "Hanna, vi saknar dig, och önskar du var här", att höra deras skratt gjorde min dag, nej vänta min vecka! Jag skulle inte kunna drömma om att ha så bra vänner, de är de finaste allihopa. Jag ska inte ljuga, jag blev lite ledsen i ögat och skrattade ihjäl mig åt sången, dansare kan också sjunga people!
Så det här inlägget tillägnar jag er alla finisar som ringde. Det hjälpte mig att må bättre och det är bättre i slutändan! ÄLSKAR ER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-09-23 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0