When I look at you

Okej, jag har officiellt blivit en av de tjejerna som sitter och gråter till filmer. Jag brukar inte göra det, jag har gjort det några gånger förut men den här gången gjorde så att jag gick över gränsen så jag inte kan säga att jag aldrig gör det.
Jag satt här hemma och tittade på The Last Song med Miley Cyrus och Liam Hemsworth. Med lite klichéer och förutsägbara moments så var den riktigt bra, jag borde också tillägga att jag hade riktigt låga förväntningar. Men att sitta hemma själv under täcket och se den här gjorde så jag bölade. Jag hatade inte Cyrus innan och jag älskade inte henne heller. Men mer åt gilla hållet eftersom hennes alter ego är Hannah Montana och någon som heter likadant som jag kan jag ju inte ogilla liksom!
Men den här filmen ändrade mig, hon är förfasiken bra. Call me disneylover.
lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0