Dag 3 ...

..med detta. Jag ligger antingen i soffan eller i sängen, det jag gör är att äta, sova eller köra ett "keeping up with the kardashians"-maraton. Yes, jag har hittat en ny serie som jag drogar. En till sak jag drogar är Ipren eller Alvedon.

Min lymfkörtel är då också uppsvullen för er som inte vet vad körtelfeber är, den gör så ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Den känns som en stor sten som klänger fast vid min hals, eller no, scratch that, den känns som en boaorm som klämmer åt hårdare varje gång jag rör mig.

Dessutom, för att klaga lite mer, får jag inte får träna på länge så inte bara att jag kommer vara ett fetto i slutet av detta, men jag kan inte vara med på terminsredovisningarna nästa vecka. Detta skulle varit min SISTA terminsredovisning också eftersom jag har valt teori-inriktningen för 3an, this makes me sad, guys.

UPDATE - min andra lymfkörtel har nu också börjat svullna. SCHYSST AV DIG SJUKDOMEN

Kommentarer
Postat av: olivia

stackare!!! <3

2011-04-05 @ 20:08:44
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0