I am not an island

Hey guysss, gårdagen tog oväntade turns så jag satt till slut med Milla på Pizza Hut vid medis och pratade om allt som vanligt, sen drog vi till sergel för att gå på sen spontanbio, det blev "I am number four". Den var bra fast den var väldigt mycket fantasy och den hade några klyschiga moments, men vilken film doesn't?

Just nu ligger jag i sängen efter ha tagit en lång dusch, jag har ju en såndär härlig huvudvärk idag. De kommer mer och mer just nu pga vädret och min onda nacke/rygg. Skulle tränat med M idag också men hon är fortfarande sjuk och jag mår såhär dåra. Ikväll ska jag stanna hemma med min broder och laga mat + film.

Kommentarer
Postat av: Jess

Apsnygg header Hannis!

2011-04-02 @ 18:17:42
URL: http://jessinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0