Jag står i mitten nu


Packar
, lyssnar på Beyoncés nya skiva "4" och har precis slängt in en tvätt. Skrattade lite åt min regnponcho som var längre än jag trodde. Men seriöst va fashion jag kommer vara på peace. Eller inte. Sen så är jag irriterad över att jag inte hittar en bh som jag VILL hitta bara för det är min skönaste, ARGH.

Vädersidan "yr.no" säger ju faktiskt att det ska bli fint väder idag och imorrn i Borlänge, jag ser några solar faktiskt! Förstår ni vad skönt det skulle vara om det var fint väder? Då skulle jag inte behöva gå runt i min regnponcho, eller scratch that, vi kallar det regnKLÄNNING.

Kommentarer
Postat av: Marianne

yr.no har nästan alltid fel.



Fin blogg!



-Norsk tjej :-)

2011-06-27 @ 17:33:29
URL: http://bondejentehildur.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0