Stockholm



Ja
, jag kom hem för några timmar sen. Hittills har jag hunnit ha panik över en massa Peace&Love-saker och just nu sitter jag och funderar över vad för kläder jag ska packa.

Imorgon ska jag hinna med en massa så jag ska nog sova... NU. Ska träffa Zanna lite snabbt, möta upp P&L-folket och köpa några grejer tillsammans, ha lite rådsmöte, tvätta och FRAMFÖR ALLT; packa. Imorgonkväll sover jag hos Julia med Milla eftersom vi ska så himla tidigt till centralen på tisdagsmorgonen så åker vi together från Islandstorget. De flesta åker till P&L redan imorrn, men vi är ju lite sega och åker som sagt på tisdag. Men don't worry, vi har redan kirrat tältplatser, folks.

ps. Värmland med M, J & C var ju så himlans mys. Hjärta till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0