Popularrrrr

Tjaaaah, händerååh? Det var typ "länge sen" jag skrev!
Det som har hänt är att min klass jobbade i garderoberna under Mellon i lördags och Saade vann och därmed gick Robin i min klass (som dansar bakom Saade) vidare till Eurovision i Düsselfdorf, najsss. Klassen cashade in 7000kr rakt ner i klasskassan och jag kan säga att det var hard work i min garderob iaf!

Sen iaf så sov jag på lördagsnatten hos Julia igen och vi sov som stockar hela natten och in på dagen. Jag hjälpte henne att dela ut reklam sen stack jag hem och det var in och ut ur huset, för jag stack till gymmet med Milla. Idag har det varit måndag och no surprise there, vi hade skoldag!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0