HEJ ALLA LYCKLIGA OCH SNYGGA MÄNNISKOR

Tjabba.
Ligger i sängen och får små meddelanden av Ms. Rebecca Chibba om att jag inte uppdaterar tillräckligt, vilket kan vara true i och för sig, MEN jag kan berätta att jag inte har något roligt att berätta för att jag gjort just detta i 1 vecka - legat i sängen. Idag har det varit lite ändring i rutinerna för jag har behövt springa upp ur sängen för att slemma av mina lungor, kärlek till den metaforen alltså.
För er som har ett liv och roligt sådant kan förgylla det ännu mer genom att titta på How I Met Your Mother-bloopers, det roligaste på länge. Även fast jag får konstiga jag-typ-dör-av-att-skratta-för-slemmet-sätter-sig-för-lufstrupen-skratt så skrattar jag inombords så jag gråter. watch it on youtubannnnnn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0