Projektveckor


Tjabba alla läsare som nog förmodligen lämnat mig vid det här laget!

Idag börjar våra projektveckor i skolan och vi ska gräva ner oss i våra ämnen, vilket jag egentligen inte har någon lust till alls. Mitt ämne är då om just bloggar, ironi på hög nivå pga jag skriver här, i en blogg. Varför jag varit en så dålig bloggerska på sistone är nog just därför jag har det som projektämne och jag blir lite less på att bara tänka på det.

Vi ska inte ha några lektioner är det tänkt, men invalet/baletten ska vi ha så vid 3 har jag en liten såndär onödig lektion. Tanken är att jag ska till statsbiblioteket imorrn för att hitta en bok om just bloggar som jag vill ha till mitt paper (himla projektarbete-term för er som undrar), men jag undrar om jag inte nog drar redan efter baletten. We'll see.

ps. Har dessutom smittat min lilla lillebror med min härliga mycoplasma/lunginflammation så han är precis i början av det hela, he's in for a treat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0