Turned around and you stole my heart

Ungefär 3 skrivna sidor på uppsatsen och det är nog för kvällen, jag måste ändå snacka ihop mig med min lärare för lite råd om det sista.


MEN för att skriva något lite roligare och byta ämne från skolan så kan jag säga till er alla med öppet sinne för musik att lyssna på cheesy småpojksbandet One Direction! Det är så mörkt och kallt just nu och eftersom jag inte har någon mysig boyfriend att krypa intill så kan man alltid låtsas när man lyssnar på de där typiska kärlekslåtarna som dessa söta grabbar sjunger. Bara ett tips liksom, och ja, jag VET att de är cheesy och kliché, ingen nyhet liksom.

(klicka på bilden för spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0