Vad världen har emot mig

Sen jag skrev mitt senaste inlägg så har jag hunnit festa, umgås med Milla och Julia och... that's it. EFTERSOM jag har blivit så jäklans sjuk. SÅKLART.
Började med lite hosta förra lördagen och har slutat med att jag var på vårdcentralen idag där de trodde jag fått Mycoplasma. Jag har då haft en förjävlig vecka med 39graders feber varenda dag och en hosta som ger mig träningsvärk i magen och ont i revbenen. Har fått receptbelagd hostmedecin men den var så äcklig så jag visste inte vad jag skulle ta mig till riktigt. Dessutom så har jag blivit på något sätt blivit motvilligt anorektiker just för att jag inte har någon som helst mataptit, vilket inte är likt mig alls. Men man vet att något är seriöst fel om man tycker B&J är äckligt...
Imorgon ska familjen och flera i släkten till farmor, jag skulle också med meeeeeen det kan jag ju inte nu ifall jag smittar farmor. Tack till världen. Helgens sällskap är detsamma som veckans sällskap - MIG SJÄLV. Ska ta igen plugg däremot. Har tänkt att imorgon ska jag göra Historia, Projekt-paper och Engelska. Kötta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0