Gråt dina tårar för mig

Typ sista 17årskvällen, imorrn ska vi ju ut för att vänta på 12slaget, så vi kan ju säga att det här är sista! Milla och jag sitter här i sängen och har deeptalk med Nils på skype sen så ska vi nog hyra en film och koka te! Imorgon och onsdag så har vi studiedagarrrr, najs.

Dagen har spenderats i skolan och sen drog jag med fadern och handlade massa saker till festen på friday.

Imorrn ska jag med Julia och Millzen till stan och fixa ännu mer grejer, vid 3 är det jobb som gäller sen är det tydligen överraskningsmoment för mig och Miss C med babuschka-crew.

PS. om 34min är det endast 1 jäkla dag kvar till vi är 18, millow.

Kommentarer
Postat av: Jess

wohooooooo :D

2011-10-04 @ 10:09:23
URL: http://lifebyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0