Little Bad Girl

Ajajajdå vad dåligt jag har bloggat! Sen jag senast skrev så har jag såklart kommit hem från New York (där jag haft jätteroliiigt) och dessutom haft 3 dagar skola som innehållt både läxor, vänner och halloween. Gårdagen började sådär för mig pga att jag förssov mig så det inte fanns någon chans att jag hann till balettlektionen, sen så ska hela vägen till skolan bara gå fel, of course. Aja, men nu är det äntligen lov, även om jag inte helt känner av det eftersom jag måste skriva min english book report nu denna morgon + på måndag och tisdag ska jag, Olivia och Sanna göra vår svenska redovisning + att jag måste fixa till min projektplan. LOV? Njaeeeh...
Julia, Sanna och Jag igår efter en krävande dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

HANNAAAA vi (jag) som inte ser dig sporta nya kläderna varje dag i skolan vill gärna ha ett utförligt inlägg med SAMTLIGA inköp.

pronto.



puss

2011-10-29 @ 21:32:27
URL: http://www.elinhofmann.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0