Slänger på höfterna

Sitter i min skönskönareskönaste säng och skriver på min bildanalys till Nutida Konst-kursen.

Idag är det exakt EN vecka kvar till min 18årsdag, kan det gå riktigt snabbt? La Familia planerar att gå på fin restaurang på min och broderns födelsedag (han fyller då 16 samma dag som mig, så coola är vi). Det betyder bara att jag ska på restaurang två dagar i rad eftersom på tisdagen så ska jag med babuschka-crew och fira tills tolvslaget. Vi har då studiedag på både tisdag och onsdag next week.

I alla fall så var det planerat att vi skulle ut och dansa hela natten, men jag får se hur det blir med det för min del. Mina päron är väl inte too happy att jag är ute till sent på nätterna så ofta eftersom jag var det på både fredag, lördag och söndag denna helgen. Dessutom är det ju också min broders födelsedag så skulle ju egentligen vara kul att vara där och gratta honom på morgonen. AJA, vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: sannnna

men hannnie?! vi ska ut på tisdag ju?!?!? är ju astaggad!

2011-09-28 @ 22:56:02
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0