Min Bästa Dag Utan Tvekan

Just nu kan jag inte beskriva min lycka och ingen kan förstöra den. Ni får tycka att jag skryter, men det skiter jag i, jag får berätta om min bästa dag ever. Oskar Linnros. Mosebacke. 18e augusti 2010.
Oskar Linnros pratade med mig. Oskar Linnros tittade mig rätt i ögonen (alltså inte från scen utan framför mig). Oskar Linnros signerade min sko. Oskar Linnros sa "Sorry, jag har lovat att signera den här tjejens sko". Oskar Linnros luktade på min sko (euw). Oskar Linnros skrattade med mig. Oskar Linnros har MIN penna. OSKAR FUCKING LINNROS DU ÄR MITT UNDER.

ps. fler bilder kommer från konserten kommer ds.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3333333333333333

2010-08-19 @ 12:06:04
URL: http://runaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0