Right now I command you to dance

Finafinafina Bea och jag sågs idag! Vi kunde though inte ses så länge, men vi pratade så länge vi kunde och så tittade vi lite på "Hemliga prinsar" på svt2. Fett roligt program, måste börja titta!
Iaf sen när B hade gått så titta jag lite på tv och sen somna jag och det förstår jag att jag gjorde för jag har inte fått en ledig stund sen... typ aslänge sen. Imorgon har jag iaf en "chillar"-dag så jag kan vila upp min inför skolan! Måste nog åka in till vällingby eller stan för att köpa ny väska, men annars inget mer. Skönt säger jag bara.
ps. Idag började de nya ettorna, jag säger bara - be prepared för 2orna och 3orna. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0