Café 60 at night

Mycket velande fram och tillbaka igår vad jag och J skulle hitta på, det snackades om att leva loppan och hitta en fest, dra på en cykelsemester för kvällen, bara ta en riktigt lång promenad, möta upp Johan och Max, chilla på några klippor eller rentav bara skita i allt och stanna hemma.


Det slutade med att vi dissade pojkarna och drog till rådmansgatan för att se om vi fick plats på café 60 (där det var mycket folk) vid 22.30-tiden. Men Julia såg ett hörnbord som var som gjort för oss och vi makade oss in där. Där satt vi och pratade som bara jag kan göra med mina allra bästa vänner - om allt mellan jordens kärna och någonstans därute vid rymdens slut. Skickade ett litet sms till vår fina milla om att vi saknade henne och sen drog vi vid 00.30 hemåt till mig där vi somnade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0