tre myggbett och en torsdag

Godmorgon!
Ni kanske undrar vad jag gör uppe så tidigt på en sommarlovsdag? JO, mamma kom in halv 8 och sa "Städerskan kommer ÅTTA, så upp med dig!" mm... så jag fick fixa till mitt bombnedslag till rum och nu sitter jag här och är verkligen hur trött som helst. död.

Ja, nu är det endast 5 dagar tills jag och Julia sticker till Philadelphia. Förstår ni vad underbart? Pappa hade tittat på väderleksrapporten där borta och han sa att det var upp mot 35 grader... YES?! Men dagarna som är emellan idag och tisdag nästa vecka är så gott som uppbokade, så jag kommer med all säkerhet sitta på måndagskvällen och packa. hurraaaaa.....
PS. Zanna kommer imorrn till stockholm, SAKNAT HENNE! Har inte träffat henne sen i augusti 2009 och hon stannar till söndag så imorrnkväll ska jag, hon och Milla antagligen mysa riktigt ordentligt hemma hos mig! LÄNGTAR DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0