Gammal sång

Heyhey!
Har precis kommit hem från staden där jag varit med Julle sen typ halv 5. Vi satt på Wayne's vid rådmans istället för 60. Mysigt värre. Fikat tre söndagar i rad nu, jag börjar gilla söndagar folk! Ska fråga Milla, Stella, Felicia eller någon annan som vill hänga på så kör vi myssöndagar!
Sen iaf så gick jag och Julle från rådmans till stureplan till humlan till karlaplan till nybrokajen till centralen. Så himla skönt. Riktig promenix skare va. Nu ska jag nog ta någon macka eller så till middag eftersom jag missade den här hemma. Fierce and Love.
ps. ja, jag har fortfarande pissont i benhinnorna och hälsenorna. måste fixa bättre medel till dem. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0