ORKAR INTE.

Asså jag dampar. Efter att ha haft så himla mycket mobilproblem med min gamla HTC som jag bytte tillbaka till för någon månad sen typ så gick mamma med på att byta sin HTC mot min. Jag blev glad, först. Men nu vill jag bara gråta. Den vill inte arbeta med mig - för det första; inte lägga över alla kontakter, för det andra; inte göra som jag vill helt enkelt.
Jag skulle inte gjort det såhär sent på en tisdagkväll. Jag vill gå och lägga mig men jag kan inte försöka sova och veta att jag inte har en fungerande mobil. Nyss fabriksåterställde jag den, vi får se hur detta går.
Poop on life.

Kommentarer
Postat av: hemlig

hej

2011-04-27 @ 09:53:12
Postat av: den coola

vem är jag ?

2011-04-27 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0