De bilder jag har

Eftersom Julia och Matilda var de som hade "riktiga" kameror med sig så kände inte jag att det var jättenödvändigt att ta en massa kort hela tiden. De här var väl ungefär de som jag tog. Måste tillägga att, som Matilda sa, att man har riktigt fina vänner om några kan ligga och läsa en bok, en sover och en läser en tidning. Chilla ensamma tillsammans, måste ju vara det härligaste sättet att vila.

Varför jag är så tidigt uppe är för att jag vaknade tidigt helt enkelt. Kunde inte somna om. Jag har ställt väckarklockan på 9 för då ska jag börja packa och tvätta. Var jag ska klämma in en dusch vet jag inte än. Ska nog försöka sova en pytteliten stund nu, tills klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0