Gårdagen

BouncE gårdagen. Idag, fredag, är det sista dagen, synd tycker jag. Jag hoppas för allt i världen att de har det nästa år fast de sagt att de ska sluta. Om de har det så lovar jag att gå båda veckorna. Igår hade vi iaf Jazz med Jennie och Hiphop med Joe, känner mig helt slut i benen känner jag. Men idag har jag tänkt att köra järnet! Sista dagen liksom!
ps. köpte ett SkallePia-halsband igår, en Bouncekeps, sen på Yardsale:n så köpte jag ett par av Jennies gamla byxor (supersköna), en tisha och ett par dansskor som har varit någons i BouncE men jag vet inte vems tyvärr, jaja. Det roliga är att skorna är typ 2 storlekar för stora för mig egentligen, men om man drar åt dem så sitter de! Fetbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0