Man Must Dance


Så var den här. Sista sommarlovsdagen
. När den för många är värsta ångest-attack-dagen så är det här en dag för mig som jag skulle kunna skippa. Jag som vissa andra från min skola vill faktiskt dit, och saknar det like crazy. Men nu vill jag faktiskt förklara för er som tänker "ooooooooooofta hon vill ha skola, läxor och prov!? fett stupid brud", så är det skolans lokaler, lärarna och alla elever som jag saknar. INTE läxor och prov.
Nu ska jag börja andra året på gymnasiet och jag kan inte beskriva hur snabbt första gick. Visst, alla säger att tvåan är det jobbigaste, och det kanske det är, vad vet jag, men jag får väl bara göra mitt bästa. Det kommer vara konstigt när inte alla treor, som gick ut i våras, inte är där utan några andra små pyren som kallas numera ettor. Dessutom så kan jag inte vänja mig vid tanken att vara D2.
Hoppas året går långsamt. D2. Steg.

Kommentarer
Postat av: anna

Åh Hanna! Njut nu dina två sista är på steg, önskar att jag hade ett år till. Men någon gång tar det slut. Kommer förmodlige att hälsa på innan jag beger mig iväg. :) uppfostra ettan väl! <3

2010-08-19 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0