Studsa dag två.

Hej hopp! BouncE SC dag två dåra! Hade väl inte vääärldens träningsvärk innan, typ normalt i rumpan, rygggen och magen, men det ska man alltid ha. Men jag looovar att jag kommer få galet ont idag för idag har vi kört hårt!
Först Jazz med Jennie och sen Hiphop med Alvaro. Jazzen gick men det var svårt, måste verkligen ta med knäskydd till den klassen nästa gång.. hehe. typ 2 piruetter och sen DONK! ner på golvet. Hiphopen var så himla skön och roligt snabb, dessutom älskade jag att han körde koreografin till Jajaja - Veronica Maggio. FETT BRA PEOPLE.

Jag vill faktiskt säga tack till Julia som sa efter hiphopen till mig "Hanna du var galet bra!! Det märks att det här är DIN stil", jag måste säga att det gjorde mig väldigt lycklig och jag kan säga att jag gick lite mer stolt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0