Grenade

Usch vilken hemsk och läskig morgon som påverkade hela dagen.

Jag vaknade upp och duschade som vanligt. När jag gick ut ur duschen så tittade jag ner i handfatet, eller något sådant, i en sekund och sen när jag tittade upp så kom en våg av illamående igenom min kropp. Sen så satte jag mig på huk vid toaletten för att spy och jag tänkte "nu har jag säkert fått vinterkräksjukan" men det kom inget. Sen på något sätt dunsade jag ner och helt plötsligt såg jag ingenting.

fick jag riktig panik så jag ropade på mamma och jag hörde att hon kom in men jag såg henne inte. Jag var så jäkla svag i kroppen så jag inte kunde ta mig upp, mamma gav mig glas med vatten och det hjälpte så illamåendet började försvinna och min "blindhet". Men jag var galet svag och fick hjälp att ta mig till sängen. Så just nu ligger jag här och mår mycket bättre men är fortfarande skakig, svag och lite yr. Tror det var blodtrycksfall eller liknande.

Asså seriöst det här var det läskigaste jag varit med om i mitt 17åriga liv.

Kommentarer
Postat av: Jess

Nej vad läskigt, liknande hände mig när jag var på Malta ju, så himla läskigt när det bara svartnar för ögonen sådär! Krya på dig!

2010-12-06 @ 13:37:31
URL: http://jessinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0