hey country ooooor bye country?

Hej alla glada.
Idag har jag tjänat ihop pengar, 1000 spänn infact, imponerade, jag vet? Det var verkligen skitgöra, bokstavligt talat. Jag tömde dasset nere i lillstugan. EUW. Min morbror som utmanade mig tog kort på mig samtidigt och skrattade. usch på honom. Han är verkligen en gris, det har jag fått höra av min pappa idag, dagens skämt faktiskt. Såhär var uttalandet -
Min morbror - Alltså på nätterna så svettas jag verkligen som en gris!
Min pappa - Det kan bero på värmen och att du ÄR en gris.
Jag, Mamma och Brorsan - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....
Sjuuuukt kul hehehe. Imorgon drar jag hem till Stockholm igen för att worka, inte kul, dessutom har jag precis fått reda på att min jobbarkompis Anna-Maria har slutat. BAJS. Det är verkligen en tråkigt jobb, men jag behöver pengarna.
JUSTE, igår så konfirmerades min brorsa, GRATTIS till honom och alla hans vänner!

Kommentarer
Postat av: Julia

schnyyyyygg brud.se

2010-07-12 @ 19:37:49
URL: http://missjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0