säga upp sig

hey fölk
Ligger i soffan i mitt hem här i huvudstaden. Ringde förut till mitt jobb och sa att jag ville säga upp mig, de sa att det var helt ok men att jag ändå behövde komma in ikväll för att få lite papper och sådär, usch jag ville ju inte ens behöva göra det, trodde de kunde bara "tack, hejdå". Men tydligen inte. Det jobbiga är att min (snart föredetta) chef Filip är så himla schysst och arbetskamraterna med så det jobbiga är att gå in där och säga det till Filip. Men det är en sak jag måste göra.
För att jag mår verkligen inte bra av det här jobbet, och jag hatar att ringa folk och störa dem mitt på dagen, ja ni som inte förstått än eller inte vet så jobbar jag som telefonförsäljare, och dessutom så vill jag bara inte slösa på sommarlov. Usch vad lat jag låter, i know, but deal with it. Aja får väl bara gå dit och bita i det sura äpplet, och jag hoppas att nästa gång som jag skriver ett blogginlägg så är jag arbetslös och superglad.
Här kommer lite bilder som togs igår på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0