Forrest Gump



Åååh sitter hemma här, täääääppt till tusen. Men det är den skönaste helgen på länge pga att jag inte har något kvar i skolan! HEJHEJ HÄRLIGT! Planerade först att göra något idag med folk men nope det blev inget, men det är bra att jag kan vila upp mig.

Vi har 4 riktiga skoldagar kvar, för på tisdag och fredag har vi friluftsdagar och så på tisdagen 8 juni slutar vi skolan! Mitt första år i gymnasiet. Det har varit ett grymt år verkligen. Herregud var jag älskar min klass och skola, jag är lyckligt lottad att ha två år kvar med dem.

FÖRRESTEN jag är dessutom lyckligt lottad att 4 av de 5 sommarjobb jag sökte har hört av sig! Jag har varit på en intervju, och jag tror jag fick det! Sen på tisdag ska jag på en till, jag skulle dessutom ha varit på en i fredags men jag smsade dem och sa att jag inte hann eftersom jag inte slutat skolan vid den tiden. Sen har en till ringt men jag missade samtalet och jag får inte tag i dem, så jag väntar ivrigt på mail eller ett till samtal!

Jag har bestämt att den här sommaren ska bli bäst, okej?

 


Kommentarer
Postat av: tilda

den ska bli den beeste sommern, i heeeele våres liv!

2010-05-30 @ 15:07:45
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0