HEMMAHEMMAHEMMA

Sitter och dricker te, äter fruktkolor och tittar på ballar av stål. Livet är allt chill ibland. Det är inte många dagar kvar till skolavslutningen nu! Bara 22 dagar! Hur sjukt som helst.

Vi har sista franska nationella imorrn, wihoooooo (att det är det sista, inte att vi har prov)! Sen har vi Samhällskunskapsprov om EU på torsdag.. det undrar jag hur det ska gå. Plugga gärnet or what? Men det jag har mest ångest över är helt klart naturkunskapsuppsatsen om Östersjön tills 24e maj. Aja, den dagen den sorgen.

Skola imorgon, taggad? näää.. Men det enda som piggar upp mig är att träffa mina fina vänner. tack och hej.

saknar Lydia, men vi ska sesas snaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0