myyyyys på ekerö, gillart

Just nu sitter jag på landstället i Värmland! Galet jag somnade vid 5-6 tiden och vaknade nysss... hehe. Blev ju lite sent hos Anders igår, somnade vid 4 imorse och jag vaknade vid 6 sen sov till kvart i 9 sen blev det ingen mer sömn.
Aja vi hade iaf roligt och mysigt igårnatt (läs: imorse), vi såg på paranormal activity FINALLYYYYY!!! wohoooooo! Fast den var ju knappast den läskigaste filmen någonsin -.-, sen såg vi på min favorit-zombie-norska-skräckis-film - DÖD SNÖ. hahahahahahaha löv it.
Sen har jag åkt, sovit och .. inget mer. Det som jag inte hann skriva igår var att jag och Milla har färgat håret, båda två. Hon har fått svart hår och jag har fått någon slags platinablond i hårbotten och orange/jordgubbsblond färg i resten av håret.... ser förfärligt ut uppsatt. Jag har komplex som fan över mitt hår just nu, folk som typ tar i det och säger något vill jag inte ens ska avsluta sin mening. SÅ ALLA BLIR VARNADE NU. Om ni inte har något bra att säga, säg inget, tack.
Grabbarna Ekerö
Johan
Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0