OTAGGAD!

Heeeeej folket!

Sitter och gör min enda rest i samhälle som jag har kvar, alla resterna ska vara inlämnade innan den här fredagen, 7 maj alltså. Hoppas jag hinner.. annars vet jag inte vad som händer. IG i samhällskunskap elleeeer? Nu ska jag inte tänka negativt här inte.

Var igår på ekerö och träffade Johan aka Jorpi och Anders aka Andieeeeee med milla dåååra! Såg på någon askonstig film och jag somnade och vaknade sen och började gråta sen, hehe jag piggar upp mina vänner tycker jag. Ska åka till ekerö nästa onsdag eftersom då slutar man för veckan, TACKA GUD FÖR KRISTIHIMMELFÄRD. THANKYOU.

Jag känner mig bara heeelt utpumpad. otaggad på livet.

ps. My dearest Julia Hopp skrev "OTAGGAD!" på hela klassens händer idag, för jag kan avslöja att energin idag var på bottens botten! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0