Dig IT!?

Hey guys!
länge sen jag skrev elllääääh? näe. Men jag tänkte uppdatera er om vad som hänt i fredags och lördags, eftersom det nu officiellt är söndag.


Fredag - Gick i skolan och fick ont i ansiktet (bihålsinflammation on the way, yes) men ipren hjälpte till. Sen körde jag, Millz och Julle disneykväll - menas att vi tittade på gamla barndomsklassiker ex Lejonkungen. Riktigt mysigt, sen så sov vi alla hos Millaaaa.


Lördag - Vaknade hos Milla och vi drog oss upp för att äta frukost och vinka byebye till Julia som skulle ta tidig buss. Sen chillade jag och millson och jag satte på min mobil för att se tre sms från johan. Han och Andow ville ses så det gjorde vi i stan för att hitta kläder till Johan. Vi åt lunch/middag (lundag?) på något italienskt place, najs. Sen behövde Milla dra sig för att hon skulle träffa sin kära pojke. Jag hängde kvar i stan med grabbarna grus och sen följde jag med dem till Ekerö. Lekte runt där en stund och sen drog jag hemåt.


PS. Jag kan säga att det definitivt inte var min dag idag eftersom när jag var i stan så vände jag mig om och krockade in i en annan tjej med ett riktigt KLONK! Vännerna mina sa att det small rejält, och ja, vi skallade helt enkelt varandra. Bitch-blick fick jag så det sjöng om det, NOT MY FAULT!? Sen kom bulan, ont i näsan och tand. Kul, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0