Fight for this love

Måste bara beskriva min kärlek för min bästa vän Camilla, känt henne sen jag var 4 år och det är typ då mitt minnes-system kom igång så såklart så minns jag bara det som vi har känt varandra forever. Jag är lycklig lottad att ha en vän som henne och såklart har vi våra bråk och gräl, men det måste man ha för man har alltid något som man stör sig på.


Men skönast är när man kan vara med en vän och bara babbla i timtal och inte ens komma ihåg var man startade konversationen. När man sitter mitt i natten och bara asgarvar åt ingenting tillsammans. När man vet att man kan säga vad som helst utan att känna att man kommer skämma ut sig. Jag önskar nog att alla fick såna vänner en dag, för det hjälper en genom när det är jobbigt. Milla och jag åker fram och tillbaka från varandra hela tiden, men vi hittar alltid tillbaka till relationen vi hade när vi var små.


Man kan ha flera bästa vänner och hon är absolut en av de bästbästa. Jag fäster mig vid personer och jag blir totalt lojal mot dem, så när väl en sån vän sviker så tar jag det hårt. Men Milla skulle inte göra så, det vet jag ju.


Bara ett inlägg till Milla. thank you and goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0