One of those days

Yes, migrändag idag people. Mycket stress och lite sömn är inte det bästa för någon som lätt får huvudvärk. Har ätit och sovit för det mesta idag, men jag har också kastat in smutsiga kläder i tvättmaskinen, duktig tjej. Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen läsa på lite mer kulturhistoria, har nog koll på det mesta redan tror jag, men ändå det skadar ju inte. Sen är det Grey's, don't miss it folket! Önska jag hade fler kompisar som gillade att titta på det, men jag är nog minoritet tyvärrrrr.

hare götttttt

ps. varför säger jag "hare gött"? Då kan jag ju lika gärna säga "kanin gött" eller "gnagare gött"? Det där med slang är svårt alltså. hoho vad rolig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0